Jak zrobić płaski brzuch: 3 zaskakujące tajemnice. - elax.pl

przez michael-bro
5 miesięcy ago
172 Odwiedzin

„Jak uzyskać płaski brzuch”. Nie jest to zazwyczaj moja rada, którą udzielam. I nie bez powodu. W świecie, który bombarduje nas niezdrowym i nierealistycznym obrazem ciała, myślę, że „szum”, by uzyskać płaski brzuch, jest często robiony kosztem prawdziwego zdrowia. Nie wspominając już o tym, iż można osiągnąć zdrowie w prawie każdej chwili.

A jednak, powiedziawszy to,korzyści, którymi zamierzam się podzielić na tym stanowisku, mogą cię zaskoczyć. Nie będę promowała zdrowej żywności, restrykcyjnych diet ani tortur w formie ćwiczeń fizycznych.

Poniższe idee są rzeczą, która naprawdę ma na celu poprawę zdrowia.

Zdarzają się one po prostu pomagać w uzyskaniu płaskiego brzucha.

3 zaskakujące porady, aby uzyskać płaski brzuch (i poprawę swojego zdrowia):

1. Rozważ swoje nawyki.

Nasze nowoczesne toalety nie robią nic dobrego. W pozycji siedzącej kluczowe mięśnie nie mogą się w pełni rozluźnić, aby móc całkowicie wypróżnić jelita. Sylwetka”odblokowuje” się przenosząc ciało z trybu biernego do trybu eliminacji. Oznacza to skuteczniejszą eliminację i puste jelito.

Od kiedy używam stołka pod nogi (Squatty Potty), zauważyłam, że mój brzuch jest bardziej płaski. Znalezienie lepszej pozycji może zrobić różnicę dla jelit. Twoje wnętrze będzie się lepiej czuło, a Ty też możesz mieć płaski brzuch.
Ach tak… Unikniesz również zaparć, hemoroidów, zapobiegniesz chorobom jelita grubego i poprawisz swoje mięśnie dna miednicy.

2. Nie zginaj szczelnie nóg.

Wiele osób cierpi na napięte mięśnie zginaczy bioder. Nie jest to zbyt zaskakujące, jeśli weźmie się pod uwagę, ile naszego życia spędzamy siedząc. Ale możesz nie zdawać sobie sprawy, że te napięte mięśnie mogą być powodem wybrzuszenia jelita. Faktycznie wiele szczupłych ludzi ma zaległości „kupy”, ponieważ ich mięśnie układają się w złe ułożenie.

Mięśnie zginacza bioder biegną wzdłuż przedniej części miednicy – łącząc nogi z miednicą.
Jeśli mięśnie te za mocno się naprężają, ściągają na miednicę, tworząc przednie przechylenie miednicy.
To pochylenie powoduje odciągnięcie dolnego odcinka do tyłu, co prowadzi do powstania lordozy.
Chcesz mieć płaski żołądek? Zrób proste ćwiczenia rozciągające w swojej codziennej rutynie.

Odprężenie bioder: krok i jedna noga do tyłu, prosta głową nad ramionami. Pozwól, aby Twoja tylna kość ogonowa sięgała do przodu, podczas gdy przednia część miednicy sięga do dołu. Tylną nogę można wyprostować lub lekko wygiąć. Przed przełączeniem boków przytrzymać w miejscu przez 30 sekund.
Zwalczanie napiętych zginaczy bioder może również poprawić postawę ciała, złagodzić bóle w dolnej części kręgosłupa i dostarczyć energii.
Jako Zarejestrowana Terapeutka wiem, jak ważny dla naszego zdrowia jest właściwy rodzaj ruchu.

3. Popraw trawienie.


Poprawa trawienia jest kluczem do uzyskania bardziej płaskiego brzucha. Kiedy nasz układ pokarmowy spowalnia, może to prowadzić do wzdęcia… nie całkiem „płaskiego” brzucha, którego chcemy.
Uzyskanie prawidłowego trawienia jest skomplikowane i niezwykle indywidualne. Istnieje niezliczona ilość książek poświęconych temu tematowi. W zależności od potrzeb, możesz potrzebować poważnego zaangażowania w poprawę trawienia. Mogę jednak zaoferować jeden prosty drobiazg, który może przynajmniej rozpocząć proces, bez względu na to kim jesteś.

Gryź jedzenie.

W naszym szybko rozwijającym się świecie często nie poświęcamy czasu na właściwe przeżuwanie jedzenia. To jest złe. Gryzienie to pierwszy krok w procesie trawiennym. Pomaga rozkładać żywność i produkować enzymy niezbędne do prawidłowego trawienia. Bez względu na to, jak zdrowa jest Twoja żywność, musisz ją odpowiednio strawić. I to zaczyna się w ustach.
Chcesz mieć płaski żołądek? Gryź jedzenie. Ciesz się nim. jedz świadomie i powoli. Możesz również znaleźć więcej radości w całym procesie jedzenia.